Followers

Tuesday 2 October 2012

LA TAQAF,WA LA TAHZAN,INALLAH HA MA'ANA

JANGAN TAKUT DAN JANGAN BERSEDIH,SESUNGGUHNYA ALLAH BERSAMAMU..(:


setiap kali aku sedih..
setiap kali aku rindu..
setiap kali aku takut..
aku letak tangan kat dada..
aku pejam mata..
aku bisikkan kata2 ni..
dan SEJAK KEBELAKANGAN NI..
aku perasan satu benda..
aku kerap merindui sesorang yang aku panggil AYAH..
hari ni..ketika aku menulis ni..
genap SEMBILAN BULAN DAN TIGA HARI 
dia pergi...

aku tahu,ramai jugak yg KEHILANGAN..
dan aku tahu jugak..
KEHILANGAN TU MEMANG TAK PERNAH DAPAT DIGANTI..
dan sangat ambik masa untuk cure..

aku teringat kata2 dlm novel HLOVATE..

Hilang seseorg dalam hidup bukan alasan utk kita pun stop living. live a happy life, for them..

kita kena selalu ingat..org yg kita ingat tu,syg kita mcm mana kita syg dia,mungkin dia syg kita lebih dari tu,dia pergi dulu bkn sbb dia tak syg kita,tp sbb ALLAH lebih sygkan dia..

#life and death..kte hnya dipisahkn oleh satu garisan je..dan doa itu penghubung paling kuat..


Insyaallah..semoga kami semua sama2 kuat..yg pergi mmg tak akan kembali..
tapi tetap dalam hati..selamanya..
Ni HERO PERTAMA saya..he will never been forget..i love you deeply ayah!

-jangan pernah berhenti untuk berdoa-

No comments:

Post a Comment